Бага боловсролын багшийн судалгааны төв болон лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл
1. Бага ангийн хүүхдийн нас, сэтгэц, физологийн онцлогийг сургалтад харгалзах нь:
- 6 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 7 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 8 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 9 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 10 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
2. Бага боловсролын цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлсэн нь:
- Монгол хэлний цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
- Математикийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
- Дүрслэх урлагийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
- Технологийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
- Хөгжмийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
- Бие бялдар эрүүл мэндийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
3. Бага ангийн хүүхдийн авьяасыг хөгжүүлэх боломж:
- Оюун ухааны авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
- Хэл сэтгэхүйн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
- Урлагийн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
- Спортын авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
- Математик сэтгэлгээний авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
- Урлахуйн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
4. Сурах бичиг судлал:
- Монгол хэлний сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
- Математикийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
- Урлахуй болон технологийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
- Хөгжмийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
Сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл
1. Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн нас, сэтгэц, физологийн онцлогийг сургах үйл ажиллагаанд харгалзах нь:
- 3 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 4 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
- 5 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
2. Сургуулийн өмнөх боловсролын цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлсэн нь :
- Төрөлх хэлний үйл ажиллагаа
- Математикийн энгийн төсөөлөх үйл ажиллагаа
- Дүрслэхүйн үйл ажиллагаа
- Технологийн үйл ажиллагаа
- Хөгжмийн үйл ажиллагаа
- Бие бялдар эрүүл мэндийн үйл ажиллагаа
3. Сурах бичиг судлал:
- Бага бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
- Дунд бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
- Ахлах бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
Багш боловсролын болон Багшийн хөгжлийн судалгааны төвд хийх судалгааны ажлын чиглэл
1. “Багш судлал”-ыг хөгжүүлэх нь :
- Бага боловсролын багшийн хөгжлийн өнөөгийн түвшин, өөрийгөө хөгжүүлэх боломж
- Сургуулийн өмнөх багшийн хөгжлийн өнөөгийн түвшин, өөрийгөө хөгжүүлэх боломж
2. Багшлахуйн менежментийг боловсронгуй болгох нь :
- Багшлах чадварт суралцахуй
- Багшлах ур чадвар эзэмшихүй
- Багшлах эв дүйд суралцахуй
3. Хөтөлбөр боловсруулах онол-арга зүйг хөгжүүлэх нь :
- Сургалтын хөтөлбөр боловсруулахарга зүй
- Тодорхой хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах арга зүй
- Нэгж хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах арга зүй
Сэтгэл судлалын лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл
1. Сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын насны хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах нь:
- 3 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 4 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 5 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 6 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 7 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 8 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 9 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
- 10 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
2. Хүүхдийг шинжин таньж, оношлох нь:
- Бага насны хүүхдийн анхаарлыг судалсан нь
- Бага насны хүүхдийн ой тогтоолтыг судалсан нь
- Бага насны хүүхдийн хүртэхүйг судалсан нь
- Бага насны хүүхдийн сэрлийг судалсан нь
Ургамал судлал болон байгаль хамгааллын туршилтын баазад хийх судалгааны чиглэл
- Чацарганыг суулгацаар үржүүлсэн судалгааны дүн
- Үхрийн нүдийг суулгацаар үржүүлсэн судалгааны дүн
- Булган аймгийн Бугат сумын Дундадын голын эмийн ургамлын морфологи
- Булган аймгийн Бугат сумын Дундадын голын бэлчээрийн ургамлын морфологи
Судалгааны Хүрээлэн