70357399   Даваа- Баасан: 9:00 - 18:00   margad@yahoo.com

СУДАЛГААНЫ АЖЛЫН ЧИГЛЭЛ, СЭДВҮҮД

Бага боловсролын багшийн судалгааны төв болон лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл

1. Бага ангийн хүүхдийн нас, сэтгэц, физологийн  онцлогийг сургалтад харгалзах нь:

  • 6 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн  онцлог
  • 7 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн  онцлог
  • 8 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн  онцлог
  • 9 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн  онцлог
  • 10 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн  онцлог

2. Бага боловсролын цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлсэн нь:

  • Монгол хэлний цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
  • Математикийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
  • Дүрслэх урлагийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
  • Технологийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
  • Хөгжмийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь
  • Бие бялдар эрүүл мэндийн цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлэх нь

3. Бага ангийн хүүхдийн авьяасыг хөгжүүлэх боломж:

  • Оюун ухааны авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
  • Хэл сэтгэхүйн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
  • Урлагийн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
  • Спортын авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
  • Математик сэтгэлгээний авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага
  • Урлахуйн авьяасыг хөгжүүлэх боломж, туршлага

4. Сурах бичиг судлал:

  • Монгол хэлний сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
  • Математикийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
  • Урлахуй болон технологийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
  • Хөгжмийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа

Сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн  лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл

1. Сургуулийн өмнөх насны  хүүхдийн нас, сэтгэц, физологийн  онцлогийг сургах үйл ажиллагаанд харгалзах нь:

  • 3 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
  • 4 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог
  • 5 настай хүүхдийн нас, сэтгэц, физиологийн онцлог

2. Сургуулийн өмнөх боловсролын цөм хөтөлбөрийн агуулга, стандартыг хэрэгжүүлэхэд инновацийг нэвтрүүлсэн нь :

  • Төрөлх хэлний үйл ажиллагаа
  • Математикийн энгийн төсөөлөх үйл ажиллагаа
  • Дүрслэхүйн үйл ажиллагаа
  • Технологийн  үйл ажиллагаа
  • Хөгжмийн үйл ажиллагаа
  • Бие бялдар эрүүл мэндийн үйл ажиллагаа

3. Сурах бичиг судлал:

  • Бага бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
  • Дунд бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа
  • Ахлах бүлгийн сурах бичиг, сургалтын хэрэглэгдэхүүнд хийсэн судалгаа

Багш боловсролын болон Багшийн хөгжлийн судалгааны төвд хийх судалгааны ажлын чиглэл

1. “Багш судлал”-ыг хөгжүүлэх нь :

  • Бага боловсролын багшийн хөгжлийн өнөөгийн түвшин, өөрийгөө хөгжүүлэх боломж
  • Сургуулийн өмнөх багшийн хөгжлийн өнөөгийн түвшин, өөрийгөө хөгжүүлэх боломж

2. Багшлахуйн менежментийг боловсронгуй болгох нь :

  • Багшлах чадварт суралцахуй
  • Багшлах ур чадвар эзэмшихүй
  • Багшлах эв дүйд суралцахуй

3. Хөтөлбөр боловсруулах онол-арга зүйг хөгжүүлэх нь :

  • Сургалтын хөтөлбөр боловсруулахарга зүй
  • Тодорхой хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах арга зүй
  • Нэгж хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах  арга зүй

Сэтгэл судлалын лабораторид хийх судалгааны ажлын чиглэл

1. Сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын насны хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах нь:

  • 3 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 4 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 5 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 6 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 7 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 8 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 9 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь
  • 10 настай хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судалсан нь

2.  Хүүхдийг шинжин таньж, оношлох нь:

  • Бага насны хүүхдийн анхаарлыг судалсан нь
  • Бага насны хүүхдийн ой тогтоолтыг судалсан нь
  • Бага насны хүүхдийн хүртэхүйг судалсан нь
  • Бага насны хүүхдийн сэрлийг судалсан нь

Ургамал судлал болон байгаль хамгааллын туршилтын баазад хийх судалгааны чиглэл

  • Чацарганыг суулгацаар үржүүлсэн судалгааны дүн
  • Үхрийн нүдийг суулгацаар үржүүлсэн судалгааны дүн
  • Булган аймгийн Бугат сумын Дундадын голын эмийн ургамлын морфологи
  • Булган аймгийн Бугат сумын Дундадын голын бэлчээрийн ургамлын морфологи

Судалгааны Хүрээлэн