Сургалтын төвийн үйл ажиллагааны хөгжилд хийх хяналт шинжилгээ, үнэлгээ
Төлөвлөлтийн менежмент /20 оноо/ |
№ |
Шалгуур үзүүлэлтүүд |
Авах дээд оноо |
Өөрийн үнэлгээ |
Хөндлөнгийн үнэлгээ |
1 |
Сургалтын төвөөс хичээлийн жилд дэвшүүлсэн эрхэм зорилго, зорилт
Шинжлэх ухааны үндэслэл, агуулга оновчтой эсэх
Биелэлтэд хяналт шинжилгээ, өөрийн үнэлэлт дүгнэлт өгсөн байдал
|
5 оноо |
|
|
|
2 |
Төлөвлөлтэд хийсэн шинэчлэл
Оновчтой хувилбарын сонголт, хуваарилалт
Биелэлтэд хийсэн хяналт шинжилгээ,
үнэлгээ хийсэн байдал
|
5 оноо |
|
|
|
3
|
Ажлын төлөвлөгөөнд тусгасан асуудал хэд:
Үүнээс:
Гүйцэтгэлийн хувь%
Чанар %
|
10 оноо |
|
|
|
Сургалтын төвийн хөгжил /40 оноо/ |
1 |
Сургалтын төвийн хэтийн болон ойрын хөгжлийн чиглэл, эрхэм зорилго, зорилт, хэрэгжилт, үр дүн |
6 оноо |
|
|
2 |
|
Тус бүр 4 оноо |
|
|
|
3 |
Сургалтын төвөө дотоод тооцоогоор хөгжүүлэх чиглэлээр санаачилсан бүтээлч ажил |
6 оноо |
|
|
|
Сургалтын төвөөс оюутны дунд зохиосон ажил/30 оноо/ |
1 |
Оюутны дунд зохиосон маргаан мэтгэлцээн, ярилцлага |
6 оноо |
|
|
2 |
Оюутны дунд зохиосон уралдаан, тэмцээн, АХА, АСТ, шоу, өдөрлөг, үдэшлэг |
6 оноо |
|
|
|
3 |
Оюутны дунд зохиосон эрдэмтний лекц, ахмадын яриа, уулзалт |
6 оноо |
|
|
|
4 |
Оюутны бүтээлийн үзэсгэлэн, бүтээлийн сангийн сурталчилгаа, солилцоо |
6 оноо |
|
|
|
5 |
Оюутны захиалга, хүсэлтээр багш нар давтлага, зөвлөгөө өгч, хамтарч ажилласан |
6 оноо |
|
|
|
Мэдээллийн соллцооны бүтэц /10 оноо / |
1 |
Бусад улс орон, сургууль, сургалтын төвүүдийн хөгжил, дэвшлийн талаарх мэдээллийг авч ашигладаг эсэх |
5 оноо |
|
|
2 |
Өөрийн үйл ажиллагааг бусдад түгээн дэлгэрүүлэх, бусдын туршлагад нэгдэн шинэ туршлага бүтээн хөгжих боломж бүрдсэн эсэх |
5 оноо |
|
|
91-100 оноо авбал —Хөгжсөн тэнхим
81-90 оноо авбал—Хөгжиж буй тэнхит
71-80 оноо авбал —Хөгжих бололцоотой тэнхим
61-70 оноо авбал —Хөгжих шаардлагатай тэнхим
Хяналт шинжилгээ, үнэлгээ хийсэн…………………………………..